plugga!

yep, det är de som gäller för mig nu! har vart i skolan och haft lektioner hela dagen, minns inte sist jag hade det! men det känns skönt att ta tag i allt! började morgonen med engelska lektion därefter blev det geografi på eftermiddagen bjöds det på naturkunskap och religion! yeeep! mycket att göra och så lite tid, så det är bara att komma igång och göra allt. sååå, ja... nu ska jag sätta mig ner och göra religionen för det går snabbt sedan vet jag inte riktigt vad jag ska göra, vi får se. natalia och co. kommer hit lite senare så vi får se hur mycket jag hinner göra! gud vad tråkigt de blev nu, bara en massa skola skola skola!! :(
hoppas ni inte har lika mycket att göra!! puuuuss!!
jag saknar cami och nicoleta! dom är i barca just nu, fyfan!! miss you guys! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0