inget speciellt

tisdag den 10 augusti, jag bloggade inte igår... jag orkade verkligen inte. men igår träffade jag min heta man rasmus. blev lunch i skärholmen, prata och sen komma hit till mig. mycket mysigt var det! sen åkte jag till iuliana för att hjälpa henne med några saker även där blev det massa prat och mys.
idag, ja... jag var uppe till halv fyra inatt och chatta med polina, så jag vaknade för en stund sen. tittar på desperata hemmafruar och ligger i sängen. ska fixa frukost och sådär sen får vi se vad som händer. ikväll ska vi på bio! alltså familjen! vi ska se karate kid med världens sötaste jaden smith. åååh, vill verkligen se deeen!! :D
.... nej, frukost var det! puuuss!
my husband and brother yesterday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0