HEMMA

jag är hemma! jag har aldrig vart så lugn och glad över att komma hem. jag saknade mitt hem, mina föräldrar. men resan, gud. inga ord, inga bilder kan förklara hur jävla underbar det var. jag vet seriöst inte vad jag ska skriva, för det går inte att föklara. vi har gjort allt möjligt, vi har grillat klockan tre på natten, vi har firat massa fina människor, festat, vart på konsert, badat i havet, badat i pool med vänner, vart massor med släkten, vattenkrig, åkt moppe, åkt motorcykel, åkt bil, vart på bio, shoppat, druckit, vart turist. sen har vi skrattat, skrattat så jävla mycket. nej, den här sommaren har vart bäst. bästa rumänien resan utan tvekan.
nu är man hemma, och hemma är det BÄST. alltså sverige, jag älskar sverige. nej, vet ni vad... jag ska bjuda på lite bilder... men lite senare. nu ska jag ligga i sängen och titta på tv. ÅH, love it!
PUSSSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0