grilla

söndag den 8 augusti, kom hem för ett tag sen. vid två tiden åkte vi till bredäng för att grilla lite, pappa hade gjort mici(rumänsk mat) 100 styckna hade han gjort... alla tyckte det var mycket, men det fanns bara 7 styckna kvar efter att alla hade ätit. mysigt var det, har saknat det där. träffas, äta och skratta. pratade även med natalia i telefon och hahaha gud skratta tills jag fick tårar. vi pratar och pratar sen från ingenstans ba: omg, en åsna höll på att gå på mig! jag dooog av garv, alltså... hahaha! hon var helt seriös också. man brukar bli rädd för bilar eller något sen ba en åsna... hahahahaha! gud, tårar. saknar henne sådär lite mycket faktiskt! nej, nu ska jag typ sova... imorgon ska jag med mamma till jobbet sen under dagen kanske jag träffar rasmus! jaja, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0