bio kanske?

fredag den 6 augusti, solen tittar fram idag! vaknade inte för så länge sen. det är så skönt och sova. har suttit här och tittat på tv och ätit lite. måste ut och göra något idag, vi får se... har lust att gå på bio. synd att folk här inte är lika impulsiva som i rumänien och att bio biljetterna är lika billiga som där. vi såg predetor (den som kommer ut här den 8 augusti) och ja, biljetten kostade 7 lei dvs. 19 kr typ :) och filmen sög balle, det är nog årets sämsta film men det var roligt sällskap och det är de viktigaste! vi bestämde oss för att gå på bio någon timma innan filmen började och så blev det bara så. jaja, hahaha... nej nu ska jag se vad bror gör, mamma kommer hem snart också! :D puss!
tre bilder på tre fina människor. (bild1,kusin rux&jag.bild2,fina cami&jag.bild3,dragos&jag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0