audi a5

den här bilen är vår och det är därför jag inte haft tid att blogga. har umgåtts med familjen och åkt runt i vår fina nya bil. som vi köpte i april men kom igår! fyfan, världens finaste bil. så jävla snygg! perfekt. åh! hur som helst, vi åkte till stan igår för att äta och äta glass sen åkte vi vidare till ionita där det blev att umgås med alla. blev en sen natt... kom hem vid två tiden? och idag har vi vart hos mina gudbarn och umgåtts med alla där. jag älskar att vara tillbaka i sverige, dom härliga kvällarna med alla dom vanliga och så nya bilen! vi har sveriges snyggaste bil(hahahha) :D jaja, nu ska jag se på tv! imorgon är det söndag, får se vad jag hittar på puss!
se bara! snyyyyyyyyyyyyggg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0