älskar att bara själv

torsdag den 5 augusti, och jag vaknade runt elva satte på tven och tittade på desperata hemmafruar. sen tog jag fram teori boken och började läsa, om ca två månader har jag prov... jävlar alltså. har även vart nere i skärholmen köpte ett linne från monki kan visa det senare. jag orkar verkligen inte träffa folk, jag är så trött. vill bara sova och ligga i sängen... fett skönt! har inte vart SJÄLV på ett bra tag så jag passar på när bror är ute med vänner och mina föräldrar jobbar. det är så jävla skönt! näe, vet ni vad... outfit bilder är roligt, hahaha :) lägger upp ett inlägg strax med bilder på vad jag har haft på mig! pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0