XPERIA

hej alla! vill bara säga att jag idag inte alls vart på bra humör för jag hade tappat bort min mobil, ja... fick verkligen panik och typ grät. ringde polisen och gjorde anmälan, spärrade mitt kort och allt. sen efter att jag hade vart hemma en stund så kom mamma och pappa med mat och så när vi satt och pratade vid matbordet så tog mamma fram två XPERIA x10!! jag blev så glad!! fick ett tillfälligt nr och vad händer en halv timme efter? jo, en kille ringer min mamma och säger att har hittat mobilen! alltså! dagen kunde liksom inte bli bättre!! jag är så glad!! jag älskar min mobil, så jääävla het! nej, nu ska jag fortsätta leka med den, imorgon är det nationella i engelska! önska mig lycka till!
puss!
ÄLSKAR MAMMA OCH PAPPA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0