home!

home sweet home, nu är jag hemma! yes... i am! den här resan var så rolig! från att vi kom till arlanda till sista natten vi var där. minnen minnen minnen! det var verkligen jätte roligt, skönt att umgås med alla hela tiden. alltid ha något att göra. det blev väldigt sena utekvällar och mycket skratt.
när vi landade började jag gråta lite faktiskt, såg att det snöade och jag blev inte alls glad ska jag säga er. inte alls! var helt deppig, men det var så skönt att komma hem, hem, hem. krama mamma hur mycket som helst och min bror också. det är kärlek. sov några timmar. vaknade av att natalia var vid dörren, hon skulle sova här. men jag somnade om igen. flyttade på mig och sov brevid moe, fina moe! <3 hur som helst, vaknade och skicka bilder och ladda upp bilder lite överallt, det blir två album på facebook, så många bilder blir det. men det är bara för att jag inte ska hålla på att skicka alla bilderna till alla människor, blir så jobbigt. men allt som allt finns det 1863 bilder och fler kommer!
nu ska jag börja fixa mig sen ska jag iväg till jobbet. natalia åkte för en stund sen. efter jobbet ska jag nog gå förbi henne och vara där en stund. blir nog nice. juste!! har fått min första lön! härligt med pengar! men jag ska spara varenda krona! nej, vet ni vad. ni får se en bild sen ska jag fixa mig och sen blir det iväg och jobba så hinner inte ladda upp fler, men så fort jag har tid så får ni se fler!
PUSS!

första dagen vid vattnet!
natalia och jag
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0