nationella imorgon.

torsdag den 22 april, och what is up with the weather?! vadå snö och regn? det är ju slutet av april det ska vara soligt och varmt och spring feelings... men nejnej, sverige ska ha världens keffaste väder, helt klart! dagens onödigaste var väl skolan och dagens roliga var centrum med lillebror. fick hem en tröja och lite smycken. när man är med dani blir det alltid mycket skratt. imorgon ska jag köpa ett par skor, gladiatorsandaler så jävla fina! till sommaren behöver jag också några skor som går snabbt att sätta på sig och är sköna, men det finns ju inga :( sen behöver jag ny bikini och lite short och linnen, men de är till sommaren. igår fick jag ju med mig ett par jeans shorts. hittade ett till par idag men köpte inte dom eftersom det kommer ju komma nya saker till sommaren! nu är middagen klar det blir spenatsoppa med lite annat gott. imorgon har jag nationella prov i svenska b från klockan 8.30 till 14.30! 6 timmar, jävlar säger jag bara! vi får se hur det går, nu är de middag!
puss.

romania 2010, bobo, costin & jag<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0