tröttis

måndag den 19 april, och jag är äckligt trött. dagen bestog av skola hela dagen. måndagar är ju min längsta dag, börjar tio i nio och slutar fyra. gaaalet. kommer hem helt död. har pluggat lite när jag kom hem och så laddade jag ner musik och nu ska jag snart sätta mig och plugga lite teori. ska även se svenska hollywood fruar, så jävla roligt!! imorgon ska jag till skolan vid klockan tio och sen klockan ett måste jag vara på jobbet. där jag jobbar fram till halv fem, så imorgon blir det också en lång dag. men jag får ju ha det lite roligt efter klockan ett där jag får leka med alla söta barnen och så får jag ju pengar för det! hur som helst, ska ta fram teori boken nu, tittar även på top model medans. hoppas er måndag har vart bra! puss!
papuke & jag romania' 10.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0