pictures!

42 bilder från romania! finns många fler på facebook!

natalia & jag första dagen, vid vattnet.

mitt baneasa<3 LOVE IT

edy & jag första kvällen<3

edy & jag i parculet(parken)<3

raluca, edy & jag i parculet<3

dragos, edy & jag, vid fotbolls plan<3

mihai, natalia & jag, vid fotbolls plan<3

raluca & jag vid grannens hus<3

ana & jag hos bobo

adrian & jag hos bobo<3

bobo, kusin ruxi & jag utanför scoala 7(en skola)<3

ana, kusin ruxi & jag, scoala 7.

bobo & jag, scoala 7<3

kusin ruxi & jag, scoala 7<3

edy, natalia & jag, herastreau<3

tzoncu(aka. ady, gudfar) & jag, cool bild<3

ana, natalia & jag i herastreau<3

ana & jag

edy, natalia & jag<3

natalia & jag, dragos var fotograf<3

dragos & jag, han ville inte vara med på bild:(<3

dragos & jag <3

besha & jag <3

dragos som fotograf igen:)

krama hans ben :)<3

min sötaste natalia<3

natalia, nick & jag... undra vad han tittar på, haha!<3

min fina pappa & jag<3

LOVE! natalia & jag<3

i bilen<3

natalia & jag, en tripp med killarna till stan på natten<3

mmmm, vatten! :)

alex & jag <3

kusin ruxi & jag i kyrkan på påsken

pappa & jag i kyrkan på påsken <3

sho vit, påsk natten.

jag på insulita(en ö som ligger vid oss), påsknatten

dragos & jag prata i flera timmar <3

liviu ville också vara med på bild:)<3

min älskade gudfar! <3

som är så underbar! <3

påsknatten kl. 06.00 på morgonen<3

yea! <3

helt glada<3 påsknatten.(morgonen)

sista bilden från rumänien, vi var ute till 02.00, två timmar senare skulle vi åka hem.
<3<3<3


sista bilden, and all i can say is LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0