ont i magen

gott folk, jag har nu vart vaken i fyra timmar. vaknade klockan sju för jag hade ont i magen. vill inte ta upp i bloggen varför jag har så ont i magen och nej, det är inte mens... haha. hur som helst, har suttit vid datorn enda sen dess och kollat massa bloggar och chattat med alex och nu med edy. väckte natalia och sa att hon skulle logga in och jag tror hon är påväg att göra det. hoppas det. hur som helst om någon timme ska jag till min mormor och så ska jag umgås lite med henne sen ska jag vidare till bredäng och fira sofia som blir 17 år idag! grattis grattis till henne säger jag bara! ett år kvar sen blir det 18, höhöh.. själv har man ett halv år kvar. skit långt kvar, menmen. nuuuu ska jag fixa mig och forsätta chatta med folk!
puss!
bilder tagna i onsdags eller i torsdags, älskar moes lila tröja!
digga min bakrund på mobilen också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0