min rasmus!

mådagen den 12 april, är man jävligt glad! och på jävligt bra humör ska jag säga er. och det beror på det härliga vädret som var idag! dagen började med en matte lektion, räknade lite matte och sen hade vi lite case. vi gick ut och satte oss och fyfan va skönt det var! love it. vi satt ute till två. från klockan elva till två satt vi ute. vi bara satt och prata om allt möjligt, tog bilder och njöt av vädret. musiken var på så det var helt chill. vi gick senare in för att kolla om det fanns kvar biljetter på pitbull konserten och de fanns det, vi kanske ska gå. helt nice ju. sen kollade vi kryssningar till hawaii och lite andra ställen, men det är sjuuukt dyrt. typ 40000 kr, haha! galet! men vi ska någonstans... inte nu i sommar utan lite senare! helt nice ju! träffade min underbara man igen, saknat honom så mycket!!! han är så fin sååå! min dag blev bara bättre när jag fick reda på lite saker av natalia och sen när jag kom hem till natalia så chatta jag lite också. natalia och jag skratta skit mycket åt allt möjligt. pappa kom med bilen och så körde jag hem. åt middag och nu sitter jag här.
imorgon är det skola och jag är jätte trött ska nog lägga mig snart. vill ha alla bilder från idag! försöker få tag i ida, men det är omöjligt haha. bilderna blev så härliga från idag!
aja, puss!

med min fina man, looooove<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0