lavinia 4 år

blev inget grillande idag, vi gick förbi en stund och hälsade på alla. vi gick efter typ en halv timme. det var jätte roligt hos guddotter, alltid roligt att träffa alla! man skrattar så mycket och alla är så glada. vi kom hem för en liten stund sen och nu ska vi se på.... sex and the city! ja, den filmen somnar vi alltid till! yes, im home och natalia sover här som varje lördag. bjuder på några bilder från idag då!
godnatt,puss!

natalia & jag

natalia, andrei & jag. lägg märke till min sexiga lock och andreis naglar, haha!

natalia, andrei, dani & jag. LOVE.

natalia & jag, hade mitt hår heeelt lockigt idag... första gången.

två sötnosar.

lavinia 4 år! jävlar vad tiden går fort! imorgon kl. 15.15  blir hon 4 år!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0