in romania

de sista jag skriver fran romania, yes... imorgon aker vi hem till sverige. till vart alskade sverige, not. hur som helst sa var det rumansk pask igar, fyfan vad kul det var. natalia och jag somnade till en film vid 5 och vaknade klockan 8. jag tvattade haret och sa gick vi ut en stund. sen kom vi in, fixade oss och sadar. klockan 23.30 gick vi mot kyrkan. nar vi kom dit var det PACKAT med folk. alltsa det var riktigt mycket. vi tande vara ljus, vi var inte i kyrkan sa lange. vi gick sen mot insulita (en liten o som finns har), men det var trakigt i borjan sa vi gick hem en stund och natalia och jag hade sjalvklart roligt pa vagen hem. vi skrek och sprang runt som riktiga jag vet inte vad. sen nar vi kom tillbaka till insulita var det lite livligare, sa vi stannade dar med alla till klockan blev 05.00. tro mig, det kommer bilder! det var sjukt roligt iaf. vi kom hem horde att det var folk som skrek sa vi gick ut och vi motte nagra killar, hahah... riktigt roliga. det slutade med att vi kom hem klockan 06.
nu ar vi vakna och ska ata feeet pask lunch! ja, sista dagen har. far se vad vi hittar pa. ska iaf ut och traffa alla... aaah... sista dageeeeeeeeeeeeen!!!! hatar det har. det ar verkligen BEST har! jaja, MIN MAGE SKRIKER EFTER MAT!
puss!
bilder far ni se nar jag kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0