in romania

fredagen den 2 april, och denna dagen bjuder pa sol och harligt vader. det kan man verkligen inte klaga pa!! jag hann inte skriva klart igar for mihai och alex kom hit, hahaha.. dom lagade mat till oss och sa gick vi ut en stund och vidare till mall. det kallar jag great! en sak jag vill saga, JAG SAKNAR MIN BROR SA MYCKET!! ROMANIA AR INTE ALLS LIKA ROLIGT UTAN HONOM!! det ar det verkligen inte. aja, igar var vi ute till sent har utanfor oss, det var.. edy, dragos, adrian och papuke. och adi en stund. vi satte oss i dragos bil och varmde oss, hahah. sen lurade vi alla att natalia hade en dotter, och ALLA gick pa det... fyfan vad vi skratta sen nar vi sa att vi skojade. for alla trodde verkligen det var sant, hahahaha! vi akte aven med pappa genom bukarest by night, zigenare som jagade varan bil, vi skratta tills vi fick kramp i magen. alltsa!!! jag blir galen av att tanka pa att vi snart ska hem, snart blir det inga sena utekvallar osv. men men, nu ska jag fixa mig lite sen ska vi till snagov en stund och sen vidare till mall. sen blir vi nog ute hela kvallen.
PUSS! hoppas ni har det bra i kalla sweden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0