hemma

tisdag den 20 april, denna dag bjöd på mycket sol och härligt väder! blev arbeta med ida och gå ner till slussen och äta. det blev grillade kycklingfile med ris och sås, det var helt okej. åkte vidare mot jobbet. där det blev ute lek och passa barnen. efter det var de fruktstund och imorgon ska jag jobba hela dagen. börjar jobba klockan halv åtta och vet inte riktigt när jag slutar... det får vi se imorgon. just nu känner jag mig helt slut och vill bara äta middag! men det tar nog ett tag tills maten blir klar, pappa är iväg och spelar golf så vi kommer nog äta när han är tillbaka. ska sätta mig med teori boken och läsa lite! imorgon öppnar jag dagiset, med min kusin isabel som också jobbar där. men nu var det plugg! puss!

min kusin isabel & jag på julafton hos mig. vem kunde tro att vi skulle jobba tillsammans ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0