fredags kvällen

lördag den 10 april, ja... vaknade för inte så länge sen. skulle kunna sova mycket mer men mamma skulle städa och så ska jag träffa polina och rasmus idag! igår var vi ju hos erica på fest. men innan det kom natalia och rebecca hit, så skönt att träffa min fina rebecca. vi pratade en massa och skratta en del. sen åkte vi mot fruängen där festen skulle vara. vi kom dit och det var helt nice. vi satt där ett tag, prata och sådär. gick vidare till rummet där alla killarna satt och fick se jet strippa, hahahaha! ja, det blev mycket skratt... tyvärr inga bilder eller videosar för han tog alla mobilerna. men det var roligt att se alla. vi åkte sen vidare till donken där vi åt tjockis mat, som vanligt. sen började vi röra oss hem. var hemma vid fyra.
nej, nu ska jag fixa mig... ska snart ner och träffa polina! mycket att prata om!
puss!


rebecca, sofia, sofia, rouaa, alex & jag

min fina rebecca<3<3

seffo, jet & jag. jet krigar för att ta min mobil :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0