från vittra

från vittra södermalm, ja... sitter i skolan väntar på att idas spanska ska sluta sen ska vi ner och äta. det luktar så jävla gott i hela skolan, ris och någon thaigryta. åååh.. mums! haha, jag är galet hungrig. efter lunchen sitter vi nog ute en stund sen strax efter ett ska jag åka in mot jobbet. jag älskar att jobba, det är så roligt! juste, var i skolan halv nio det var ett jävligt bra tag sen ska jag säga er. men jag var här så tidigt för att jag hade samtal som gick jätte bra. har suttit på plan 6 och pluggat med ida. vi satt ute på terassen, så jävla fint väder och fin utsikt vi har här på skolan. la mig i hängmattan och njöt av solen.
åh, en halv timme kvar sen slutar ida... kan inte tiden gå lite snabbare!
skriver kanskekanske senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0