fortfarande söndag

helgen har vart galet chill, i fredags var jag med tjejerna på fest i hornstull och sen åkte vi vidare till sätra. blev en tidigt kväll. vi kom hem och sjöng för pappa, han fick tårta och presenter typ klockan 02.00 på natten. lördagen var vi på alions 18 års fest, det var helt nice. roliga människor fanns det gott av och det gillar man extra mycket. vi gick tidigt, vid tio tiden? min bror och jag åkte in mot stan för att möta natalia där vi bland annat åt på donken. sen har jag bara mysit hos natalia med bror och mina söta gudbarn. alltså åh, jag älskar dom så mycket... så söta att jag bara vill äta upp dom! seriöst!!! blev lite krig med natalia i slutet när vi gick upp, men det diggar vi för fullt.
nu är jag hemma, bara min bror och jag. mamma och pappa är på akuten, tänker inte gå in djupare i det för det har inget med resten att göra:) nu blev jag hungrig och när jag blir hungrig blir jag grining. så ska upp och fixa något! HAR INGEN SKOLA IMORGON ELLER PÅ TISDAG!
puss!
diggar bilden för fullt alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0