festa idag då!

fredag den 9 april, dagen bjuder på ett grått och tråkigt väder! dessa dagar har jag bara jobbat och vart med natalia. igår satt vi till jätte sent och pratade med edy i mick och web. sen pratade vi lite med ady också. det är så roligt att prata med dom, haha dom är så roliga. hur som helst, så har det vart soligt och fint väder här de senaste dagarna, nu är det grått och äckligt igen :( det gillar jag inte! snart kommer rebecca hit, sen kommer natalia sen ska vi alla vidare till fruängen där de blir fest. blir nog skit roligt. första festen efter resan, det behövs ska jag säga er. är galet trött men endå taggad för ikväll. ska snart börja fixa mig. vet inte ens vad jag ska ha på mig och hur jag ska ha håret och vi ska träffas klockan 20.00... lyckat. åh, har inte träffat rebecca på fett länge!! ska bli så skönt och roligt att träffa henne. bilder kommer nog upp på facebook först, så kolla där! annars kommer jag nog lägga upp några bilder här.
nej, nu ska jag sluta skriva och titta på ncis och fixa mig! puss!

älskar den här bilden, hihi. gudfar & me <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0