drömmer mig bort

torsdag den 29 april, och dagen började med att jag åkte till skolan och fick min mobil av jätte snälla agust! sen var det bara att gå vidare till mitt plan där vi hade nationella prov i engelska b. jag tror det gick bra, jag hoppas det, det kändes rätt så bra iallafall. efter nationella gick jag på föreläsning och därefter åkte jag till jobbet där det blev bus med barnen och äta pannkakor. åkte vid tre till skärholmen där jag skulle ta spruta och det gick bra och nu sitter jag här. ätit en liten bit pizza och väntar på att mamma och pappa ska komma hem, själv ska man träna nu! medans jag gör det kan jag ju drömma mig bort till rumänien, jo för den 22 juli åker vi till havet och är där 4 nätter, hääärligt! massa bad, sol och mat! det kan inte bli bättre!
...nej, träna var det!
puss!

mamaia, här kommer vi vara mellan den 21-26juli!


Kommentarer
Postat av: michelle

du åker på min födelsedag din apa!:O

2010-04-30 @ 11:31:38
URL: http://mychelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0