det här är kärlek

jag saknar verkligen det här, det här är semester för mig. det här gör mig lycklig. dessa människor fyller mina dagar med skratt och kärlek. jag längtar som fan till sommaren, 72 dagar kvar! och denna gång är det dani och jag som åker och dååå goott folk blir det ännu mer röööjj! åh, jag vill ju ha lov nuuu!  DET HÄR KALLAR JAG FÖR KÄRLEK!

raluca, edy & jag.

dragos, edy & jag.

raluca & jag

libel & jag

booghy & jag

robert, ralu & jag

edy, ivan, libel, adrian & jag.

bobo & jag

min älskade kusin & jag

roxy, ana, besa & jag

mihai, ralu, alex & jag

cami, bebe, athias & jag.

adrian, bobo, kusin & jag

dragos, liviu & jag

random, popik, liviu, ionut & jag.

popik & jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0