yiayia är roligast

hej alla!
igår var det väldigt trevligt. vi satt till väldigt sent på kvällen och pratade med mina föräldrars vän. vi åt god mat och mycket godis blev det. satt och chatta med några senare på kvällen, trävligt. ja, idag är det söndag... idag ska jag vara hemma och ta det lungt. mammas och pappas vän kommer snart hit, då blir det mat och efterrätt!! :D woho! sen imorgon är det skola, har bara skola på måndag, tisdag och onsdag typ 30 min eller något. sen är vi lediga! så skönt. natalia åker till bryssel imorgon men kommer tillbaka på torsdag. en annan liten jävel är också i belgien. maha! tänk om dom träffas! :)  nja, skit samma för ingen fattar vad jag snackar om. nu sitter jag i allrummet och tittar på mitt stora feta grekiska bröllop, men film som jag älskar galet. den är så sjukt rolig och det går inte att sluta skratta åt dessa sjuka greker. menar inte det på ett dåligt sätt, men ja. HAHA, det var en rolig scen nyss. chattar med natalia, vi skriver typ bara hahahah för vi båda kollar på filmen. natalia och hennes greker asså. roligast i filmen är yiayia, farmorn HAHA!
ska sluta skriva och kolla på filmen och logga in på facebook!
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0