* i found my heaven on earth

hej alla där ute! :)
sitter här och chattar med amanda om lite allt möjligt. känns så länge sen vi sågs, så det får bli någon dag som vi måste ses! men ja, sitter här nästan nyvaken. chattat med min faster from romania, som jag saknar något otroligt! jag saknar våra långa pratstunder, våra skratt attacker mitt i natten och våra långa promenader på nätterna. buu, jag saknar henne. min älskade söta fina faster. tänk att hon blir 40år, känns inte alls som det när jag umgås med henne och pratar med henne. varför ska man bo så långt ifrån varandra? hm, fast jag undrar om vi bodde så nära om vi skulle orkat med varandra lika mycket. hahaha, lite roligt.
igår var jag hos natalia lite, skönt och träffa henne igen. vi satt och prata lite om allt möjligt, som vanligt :) och inatt ska jag sova där, helt nice liksom. vet inte vad vi hittar på, men något roligt blir det nog. imorgon är mina föräldrar bjudna på pappas arbetskompis båt, typ. vet inte när dom kommer hem, men ja:)
hade lust att skriva, men har inget direkt vettigt att skriva, hähä. juste, har räknat lite matte och ska forstätta snart, men amanda är ju lite viktigare än matte(a)
aja, ska skaffa mig ett liv och sluta skriva massa skit som ni endå läser;) skojar. haha, aja hoppas ni har det bra!
PUSS!

bild1; faster och jag vid huset i årsta
bild2; syskonen, papi och faster
bild3; berget i nynäshamn
bild4; vid huset i årsta<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0