tjugosexdagar kvar

vad har jag gjort idag?
jo, hade svenska lektion på 40min eller något. träffade pauline lite, pratade om allt möjligt. sen gick jag till bussen och tog trean till dagiet. där det blev vila med småbarnen, sen gick mamma och jag på en franska restaurang och åt lite gott. speciellt bakelserna! vi gick tillbaka där det blev pannkaka, jag satt med mammas bord med alla. vi dansade och sjöng till "when love takes over". alla är så söta där borta, hahaha. det var verkligen jätte roligt. sen så hjälpte jag till att klä på barnen så dom skulle ut. sen var det bara och åka hem. jag var verkligen jätte trött. kom hem, sov. natalia kom hit och så fick hon sin present, som då var jonas brothers boken. alltså en bok som dom har skrivit som inte har kommit hit än. ouf, gick igenom helvete för den där boken. den kom enda från USA liksom!? SÅ NATALIA HOPPAS DU GILLAR DIN PRESENT!! hon verkade glad iaf:P hahaha, men ja. pappa skjutsade oss till bredäng där natalia skulle hämta saker. vi gick vidare till tani där vi blev kvar en liten stund sen kom pappa och hämta oss. sen har vi bara suttit här och pratat om allt och tittat på tv.
juste! imorgon kommer en vän till mamma och pappa från rumänien. han har tydligen flyttat till sverige sen i maj och har försökt få tag på mamma sens dess, men fick inte det förens nu. det är så roligt att han ringde för vi pratade om honom för några veckor sen. han sitter i rullstol efter en bilolycka och när jag var liten lekte jag med honom, jag satt i hans knä och han körde runt mig i rullstolen. det var 1997, sist han såg mig och min mamma såg honom. så jag prata med honom i telefon igår, efter alla dessa historier sa jag till honom att han skulle komma imorgon och de ska han göra. det blir roligt att träffa honom och höra allt.
nej, fan vad mycket text det blev. men... här kommer det två bilder från idag;
natalia med jonasbrothers boken!
nat<3nick... that love is forever haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0