lite text

sitter här och lyssnar på musik och kollar runt lite. är skit trött och ska lägga mig alldeles strax. imorgon har man sovmorgon iallafall, gud så skönt! jag älskar mitt schema, alla andra klagar.. inte jag. älskar det! måndag är den senaste dagen då jag slutar fyra. men de andra dagarna är helt okej, klagar verkligen inte. ja, idag började man då tjugo i tre (precis, inget att klaga över) satt hemma och chattade med lite folk och sen var de bara att åka in till skolan. i skolan hade vi en kort föreläsning, därefter gick ida och jag till tacobar. vi blev kvar en lång stund och bara pratade, det är alltid trevligt. hon fick mig att tänka på annat, precis vad jag behövde. sen åkte jag hem, via bredäng där det var fullt med poliser.. tydligen blev en man knivhuggen, röda linjen alltså. tyvärr, folk kanske hatar de, men jag ÄLSKAR röda linjen. my home;) kom hem, chatta med i.. som äntligen har kommit hem och börjar skolan precis som alla aaaaaaandra! maha! nej, men trevligt var det att prata.
sen nyss prata jag med natalia om begravningen som är på onsdag. hon ska gå och det är skönt. i need it. i need her there. grovt alltså<3 usch, vill inte tänka på det nu. nej.. vi börja prata om annat skoj, men det kan jag inte ta upp här.
jag vet att jag inte bloggat sådär super på sista tiden,
men ja, som ni kanske redan vet så är det lite jobbigt nu.
hur som helst, ha de bra! pussis.
mallorca! MISS IT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0