kort

hej alla.
vill börja med att säga att  begravningen i onsdags var jätte fin. jag vet att titi såg allt. jag kunde inte hålla tillbaka när det var ett bildspel med dig, när man fick höra din röst... den jag hade glömt bort. dom visade video från när vi firade nyår tillsammans, då ni bodde i husby.
som en vän till oss sa "vi har firat födelsedagar, dop,bröllop allt tillsammans.. det är första gången någon bland OSS försvinner" det är så sant. första gången och gud var alla grät men vi skratta en del också. jag satt med natalia och dani. båda satt och trösta mig och jag trösta dom. säger bara, tack.
igår var jag och gjorde en grej, som jag tänker dela med mig snart :)
vissa kanske redan vet, men inte allaalla ;)
idag kommer några över hit och fira min bror, ska nog bli nice.
mychelle kommer ju! babe som jag saknar något otroligt!!
aja! ska gå nu. hoppas ni har det bra.
jag mår lite bättre iallafall,
tänker bara hur många dagar det är kvar.
kärlek till er alla! pussis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0