imorgon är det redan oktober!

hej alla.
det känns som det var ett tag sen, men det var typ två dagar sen eller något. men ja, hur mår jag? jag mår bättre. jo.. har nämligen åkt på förskylning. och det suger hååårt. men jag mår bättre. jag lever på mediciner och varma kläder. jag <3 halsduk, just nu alltså. hostar gör jag också, menmen. sånt är livet. igår var jag i skolan. var med ida och gjorde klart vår engelska redovsning, i bilologi. vi var grymma! det gick super bra! vi kom ihåg rätt så mycket utantill också. sen satte vi oss en stund på matte handledning. åkte till mammas jobb sen, stannade där med alla söta små barn. sen kom mugur, en kompis till oss, med bilen och hämtade oss och vi åkte till ikea. där det blev lite köp till mammas jobb och till mugur han själv. jag älskar mugurs bil, det står att den är från rumänien och ett B som står för bukarest. haha ingen fattar, men jag kan visa en bild i slutet av inlägget. men hur som helst, sen blev det en sväng till donken där vi köpte hem mat och så tankade jag mugurs bil. vi kom hem åt och sådär. sen var jag helt död. la mig på soffan och somnade där, med moe. vaknade, gick och la mig i sängen och såg att det var desprete på tv, så jag glodde på det ett tag.
blev en lugn natt, vaknade 3 gånger av hostan men inget mer. så det var lungt.
idag börjar jag tjugo i tre men ska iväg lite tidigare, ska redovisa religionen idag ju!
aja, hoppas ni har det bra!
det är 13 dagar kvar tills jag fyller åååååååååår!
RO står då för Rumänien, B står för staden man bor i och i detta fall är det Bukarest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0