chi chi chi le le le viva chile!

hej alla där ute!
igår var jag i skolan som vanligt. var med ida och arbetade med vårt arbete. vi skulle hoppa upp och ner i tre minuter och fan vad vi skratta. vi orkade inte hoppa i tre minuter så vi hoppade i en och en halv minut. fick skrattattack när hon sa att vi hade hoppat i 30 sek när det kändes som flera minuter. vi gick och åt tacos, med hanna. sen åkte vi in till stan satte oss på en bänk och bara prata. sen så åkte jag hem. pluggade lite matte.
klockan kvart i sju kom morbror och hämtade mig så åkte vi mot alvik. kusinerna isabel och maria var med. dani var redan där så vi träffade honom. det var FULLT med folk. i början var det bara chilenare. rätt så roligt, uppträdanden och mat. senare på kvällen så började det komma lite annat folk. bland annat, freja! hon satt med oss och sen var det bara dans som gällde. usch vad roligt det var. jag behövde det som fan. det var hur roligt som helst. dansadansadansa. det var så varmt där inne så vi gick ut och satte oss, min kusin, bror och jag. vi stötte på osse, hahaha.. en kille i min skola. fan vad mycket vi skratta med honom. helt rolig. har inte skrattat sådär mycket på läänge. sen vid två åkte vi hem. vi var hemma vid halv tre- tre.
roligt var det iaf. det var roligt att freja var där också, dansa och prata. och bara snacka en massa skit.
vaknade för en stund sen. vet inte vad som händer idag. det får vänta och se. tror det blir att gå ut iallafall. är sjukt hungrig så att äta skulle inte sitta så fel nu. ska fixa något att äta sen vet jag inte vad som händer. daniel fylle år på ttttisdag! bebisen blir hela 15 år.
aja! ska gå nu. hoppas ni mår bra.
pussis!


Kommentarer
Postat av: freja

hihi<3

2009-09-19 @ 12:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0