thank god its friday tomorrow!

hejsan alla :)
det var ett tag sen jag skrev såg jag. men ja, veckan har gått jävligt snabbt alltså. imorgon är det redan fredag, lite läskigt vad tiden går fort. men härligt ska det bli med helg. kom precis hem från skolan och mamma ringde nyss och sa att jag skulle ner till skärholmen, för vi ska köpa en vinterjacka till mig... det behövs ska jag säga er, eftersom det är så kallt ute nu! typ istid eller något. men hur som helst, veckan har gått bra. och mitt pluggande har gått bra den här veckan, fått mycket gjort. imorgon är det fredag då jag ska redovisa min religion till magnus, förhoppningsvist får jag godkänt också! sen vid sju-åtta tiden ska jag till klara på middag, med alla söta tjejer. sen under helgen får vi se, men jag tror ida och jag ska på någon fest, roligt ska det bli iaf! men hur som helst, ska gå och fixa lite här innan pappa kommer och hämtar mig så vi åker till skärholmen!
hoppas ni har haft en bra vecka! PUSS!
bjuder på en bild på mig själv, hahaha.. mupp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0