tack alla!

jag vill bara tacka alla jätte söta som grattade mig igår! det kändes inte som jag fyllde år, men tack vare alla gratulationer så kändes det. ni är alla sådär jätte söta, tack alla på facebook, msn, yahoo, bdb och SMS! skit söta och fina sms fick jag igår, även från folk i rumänien. hahaha, helt söta!
ja, idag är det den trettonde där med säger jag grattis till matilda! grattis, hoppas du får en underbar dag! men igår var jag i skolan där folk gratta mig lite hela tiden. satt med ida, klara, verra, natha och marre. vi dansade i klassrummet och skratta mycket. jag älskar att skratta, love it! men ja. ida, klara och jag blev kvara till sent.. det blev myyycket skratt och spring i cafet, menmen! hahaha! så jävla roligt, jag dör. dom där tjejerna komma skämmas som fan idag, men fan! man lever väl bara en gång!? senare på kvällen kom släkten. men först kom dani och gav mig blommor och sa grattis, stackarn hade jobbat i tretton timmar! men tack för blommorna dom är jätte fina! sen kom släkten, min fina söta släkt. jag fick pengar, smycken, kläder osv. fick massa samtal också, bland annat från min faster som gratta mig jätte mycket och vi prata om så mycket annat. sen moster i chile, sen min älskade morbror i chile... alltså det går inte en minut att inte skratta när man pratar med honom. alltså ni kan inte tänka er hur mycket jag skratta igår i telefon. hahaha, man blir alltid så glad när man pratar med honom, jag saknar honom jätte mycket!!! hur som helst, vi åt smörgåstårta SOM JAG ÄLSKAR! sen så åt vi lite tårta och sådär. jag har världens bästa föräldrar, som jag älskar jätte mycket! nu ska jag fixa mig och sen är det iväg till skolan!
hoppas ni har det bra! pussis!

bjuder på den här, älskade mormor<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0