pavilion notebook!

hej alla!
igår var jag med mychelle en stund sen åkte jag till natalia och var där ett bra tag. skratta så mycket, det var så roligt.. som vanligt hos natalia. det är alltid något som händer där. haha, små barnen är där... släkten är där, hahahaha det finns inte en enda lugn stund in her house. men ja, hade skit ont i ögat så mamma och pappa kom och hämta mig och när vi väl kom hem satt jag ett tag med mamma och pappa. pappa skulle tydligen iväg och hämta en telefon eller var det var helt plötsligt. när han kommer tillbaka har han minsann inte en telefon med sig! nej han har en ny data till mig!! :D alltså ni anar inte hur fiiin den är och hur bra den är. jag har hittat en ny kärlek HAHA! så igår satt jag och lekte med min data. kristian sov även här igår, vi tog lite roliga kort.
vaknade typ nyss och ska räkna matte och sen ska jag nog träffa natalia, hon sover här eller så sover jag där. jag tror hon kommer vilja sova här och leka med min data. hur som helst, uppdaterar kanske senare!
pussis!
bild ett, kristian och jag igår kväll
bild två, dani och jag imorse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0