partyparty

sitter här efter ett långt bad. sitter och kollar runt på facebook, love alla videoklipp som jag har laddat upp! lyssnar på puya-change. en låt som jag inte alls kan få nog av! love it! men ja, idag kommer det folk hit för att fira min lillebror. det blev ju inte något direkt efter hans födelsedag eftersom det var massor av saker som hände. men idag handlar det om dani och ingen annan! ska egentligen klä på mig och fixa mig men har fastnat vid datan som vanligt. idag blir det då, mycket mat och tårta! och presenter för danis del. 
igår var jag med nat, sofia och tani och fikade i stan, det var skit mysigt. och det var skit gott. efter det åkte vi till centralen och träffade juan och andrei. haha, helt roliga killar. dom stog och vänta med oss tills pappa kom och hämta oss. det var iaf en skit rolig kväll!  aja, ska inte skriva så mycket mer. hur som helst. hoppas ni har det super! jag har det super! :D
pussis!
bigpig & me igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0