* my soul miss you baby.

oj, det var ett tag sen jag skrev såg jag.
dessa dagar har det bara vart skolaskolaskola. i måndags hade vi två engelska redovisningar. på den första fick vi inte veta vilket betyg vi fick men i den andra redovisningen där min grupp och jag pratade om kuba så fick vi mvg! woho! var riktigt glad ska jag säga er, hahaha. igår hade vi inget speciellt. och idag ska jag prata med mary om salsan imorgon, vi ska ju hålla en lektion för skolan. det kommer att gå sååå bra. jodå, vi fixar det. jag menar vår lärare kan ju inte salsa så hon kan inte säga om det är rätt eller fel. lite roligt men det är bara bra för oss egentligen. hur som helst. så imorgon vet jag inte vilken tid jag slutar, menmen.
åååh, det ska bli så skönt med höstlov! sova bort hela dagarna och bara göra ingenting. kommer säkert vara så att jag kommer vara med natalia en massa haha. men ja, är skit trött nu och jag ska till skolan efter lunch eller något. nu väntar duschen och något att äta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0