min vackra vän

hej alla!
här sitter jag vid datan och kollar runt allt möjligt. idag har jag sovit bort hela dagen och bara vilat upp mig. det behövs verkligen sånna här dagar. mitt öga gör ont, men vill inte gå in på varför. hur som helst, imorgon är det tisdag därmed ska jag träffa mychelle som är i stockholm i några dagar. det var länge sen man träffade henne så imorgon blir det en heldag med henne. måste kolla runt i lite affärer och sådär. ska försöka hitta massa koftor och tjocka kläder.. för det behövs verkligen. senare på kvällen är det desprete och det måste man självklart se! sen är det onsdag och då tror jag att jag ska träffa klara och ida en stund sen på kvällen är det efterlängtade greys! ååh, älskar den där jävla serien. sen på fredag MINA VÄNNER, ska jag se mj movie- THIS IS IT! med min älskade family, gissa hur taggad man är!! sen på lördag är det halloween och det spenderas med natalia, OFC!
ja, ska fortsätta titta på tv .. eller ja, lyssna på musik och kolla runt på facebook! aja, hoppas ni har det bra!

citat från 2007;
vi gått flera steg utan varandra, men från och med nu går vi tillsammans!


Kommentarer
Postat av: michelle

duuuuuuuuuuu <3333

2009-10-27 @ 12:59:03
URL: http://mychelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0