life is good

hejsan alla :)
igår var det den mest onödigaste dagen! ville bara dela med mig det. jag börjar liksom tjugo i tre och slutar fyra. det är en lektion man måste gå på, så jag åker till skolan.. det tar ca 30 min. när jag kommer till skolan så har vi 5 minuter, ja ni läste rätt 5 MINUTER lektion sen slutade vi! gissa om jag var arg, fyfaaaan! jag kom till skolan i onödan, på riktigt! sen när man ska sätta sig och arbeta.. tror ni det finns någon ledig data? nej, så klart att det inte finns! nej, för alla är upptagna eller så funkar inte den. åkte hem iallafall, där jag kunde plugga! fick en del gjort och idag ska jag räkna matte när jag kommer hem.
förutom det, är livet great! pappa är i göteborg och kommer hem imorgon natt tror jag. på lördag ska vi fira min lillebror (jagvet lite sent, men det hade hänt så mycket den veckan dani fyllde år) och vet ni vem som blir hela 17 år NU på måndag? JO! JAG! tralalalal:D
nej, nu ska jag till skolan! hoppas ni har det bra!
pussis!
dragos, edy & me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0