L O V E

nu har jag sett den. och gud vilken underbar film! det var som att se hela hans konsert.
L O V E. som han själv sa. jag fick tårar i ögonen nästan hela tiden, men när jag grät var det när han i slutet nästan höll en bön med alla. det här är nog den bästa filmen jag har sett, på riktigt. känslan, av alla låtar han sjöng, hans dans, hans ord. jag rös genom hela filmen. han var så vacker när han log man såg hur det lös i hela han när han sjöng och dansade. jag kan fortfarande inte förstå att han inte finns bland oss längre. han lever någon annanstans, på ett bättre ställe. den här filmen är ett måste för alla levande människor på jorden!
RIP THE KING OF POP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0