kyrko

happy halloween eller vad man säger ;)
jag är inte världens störta fan av den här högtiden, gillar inte att klä ut mig. men alla barn som kommer och plingar på och säger "bus eller godis" är grymt söta! tänk att jag också gjorde så, fyfaaaan. idag ska vi dom närmaste till kyrkogården, där titi ligger och tända lite ljus. i skogskyrkogården idag är det så vackert, alla som har möjligheten att åka dit idag, gör det. jag ska ta med mig kameran för jag lovar er, det är så jävla fint! senare ska vi till en vän och äta mat och umgås. det blir några stycken, dom närmaste till titi. vi alla vet nu, att vi ska hålla ihop, hoppas jag. hur som helst. juste! jag vaknade halv fyra idag, helt otroligt vad man kan sova! haha ringde natalia och hon blev skit chockad. jag sover ALDRIG såhär mycket. men det blev många häärliga drömmar, mahaha :) aja, ska fixa mig nu.
hoppas ni har det bra!
pussis!


bigpig&jag för några dagar sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0