back!

nu är man tillbaka på svensk mark igen. det känns faktiskt skit bra, känns bättre nu än vad det gjorde i sommras. jag var då borta i rumänien i fem dagar, fast det kändes som mycket längre. den här resan visste jag om redan i april, men höll det utanför bloggen för att inte min faster skulle råka se.
ja, min faster blev iallafall överaskad. det var så rolig, vi gick in på gården och började sjunga. hon vaknade och när hon såg att det var vi så hoppade hon upp och kramade om oss. jag kunde inte sluta skratta åt att vi lyckades! farfar blev jätte glad också, man kunde nästan tro att det var han som fyllde år. lite roligt, jag älskar min farfar så mycket. min faster skulle åka med jobbet över helgen klockan 14:00, när hon åkte så drog min bror och jag oss till mall... där det blev lite shopping och starbucks! min bror och jag gick förbi parken och där satt några som blev väldigt chockade när dom såg oss och frågade när vi kom, hur, varför? osv... vi satt där och sen rullade det på med folk som kom, alla var skit glada och vi också! så såg nästan varje dag ut. utekvällar! love it! som sagt, tiden gick fort. men det kändes inte alls som fem dagar, kändes som mycket mer! det var såå skönt att inte en viss person var där så behövde inte oroa mig alls! jo, min kära ruxy. hahaha, skit samma om ni inte vet vem det är. folk gillade svensk godis och åt som djur. saknar romania, men mitt liv är här. och jag älskar mitt liv här. rumänien är ett plus i kanten. hur som helst! se upp på facebook, bilder kommer upp där!
hoppas ni har haft det bra!
jag har haft det bästbästbäst med mina fina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0