alltid bland oss

igår var det 40 dagar sen vår älskade titi lämnade oss. vi var först på kyrkogården och sen gick vi vidare hem till iuliana. där det blev mat, skratt och prat. allt till minne av titi. precis så skulle han vilja ha det. mat, dricka, prat och massa skratt. jag har fortfarande inte förstått att han är borta, det går inte. det känns inte som du har lämnat oss, det känns som du finns bland oss forfarande. jag tror inte du förstog hur mycket du betydde för mig, hur mycket jag faktiskt älskade dig. jag försöker glömma att du är borta och tänker att du finns här bland oss, det är lättare för mig. jag saknar dig så mycket. igår insåg jag, att nästan alla har glömt sina problem... vi alla har insett att det finns ingen tid att förlora, vi måste alla hålla ihop och njuta av varje minut vi har med varandra. jag kände det igår, att alla andra också tänkte så. titi jag älskar dig så mycket, jag kommer alltid att göra det.

igår när jag kom hem gick jag och la mig direkt jag var så trött! nu är man vaken och det är inte så roligt att vakna till sånt här trist väder. tummen ner, till regn säger jag bara. jag är så trött på de svenska tråkiga vädret! aaah, snacka om att man vill härifrån när det är sånt här grått och trist väder. skulle nog vara roligt om folk faktiskt gick ut och gjorde något roligt, eller bara göra något. men neeej, ingen människa går ut i det här vädret. idag ska jag göra något iallafall, orkar inte sitta hemma och ruttna! juste, ni har väl ställt om klockan? woho, till mörkare dagar och kyla och mindre sömn! nej, nu ska jag sluta skriva om allt onödigt! hoppas ni har det bra!
romania höst 09. miss you guys :)


Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Gillar headerbilden!

2009-10-26 @ 15:43:31
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0