trött som fan

prata med natalia hela vägen från bredäng hem och hela vägen från hennes skola hem till mig.
vi satt här vi prata lite med ady och sen gjorde vi bara massa skoj. haha, helt sjuka.
miss fatty säger jag bara. och sen är jag glad för att inte alla har tillgång till min data,
för att se alla sjuka klipp vi gör. fyfaaan.. sånt bara vi kommer ha tillgång till.
sjuka säger jag bara.
aja. onödig tisdag. imorgon är det onsdag, en timme skola.
är extremt trött, bror är inte hemma.. han kommer på fredag,
imorgon åker min pappa till göteborg och mamma jobbar till sent.
aja, är galet trött!
pussis!
1; prata med nat tills hon kom hit
2; en utav de få normala bilderna vi tog


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0