torsdag

hello alla :)
sitter här hemma nu, mormor och mamma håller på att fixa i köket. har hjälpt mamma att städa och nu sitter jag här. var i skolan idag, hade inget speciellt satt och arbetade med mina rester. satt även om prata massor med rola, det var så länge sen vi träffades och pratade liksom. det var skönt att träffas iallafall, hon är så söt och så jävla fin vän. pratade även med mychelle idag, hon kanske kommer ner på onsdag.. woho! :) pappa kommer hem idag från göteborg och imorgon kommer min bror hem.
hahaha, som är i rumänien.. eller hur gott folk!? HAHA, whateva.
imorgon har jag nationella i engelska A, ja jag vet min skola är seg men vad ska man göra? bara att gå dit och göra sitt bästa sen klart liksom. sen ska ida och jag prata med magnus om lite arbete. sen är det ju freedag! ska vara med natalia, sen tror jag att jag ska sova hos min mormor.. men det är inte säkert. men efter klockan sex kan jag inte vara hemma. för då ska mamma ha tjejmiddag här med sina arbetskamrater. så vi får inte vara hemma då, hahaha. hittar på något med natalia. aja, ska se vad vi har att äta, är skit hungrig nu! aja, ha en forsatt trevlig torsdag! OCH GLÖM INTE MAMMAS POJKAR IDAG! :D


Kommentarer
Postat av: michelle

är daniel i rumänien?:O

haha mammas pojkar, bäst!:D

2009-11-19 @ 18:10:59
URL: http://mychelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0