torsdag kväll

idag åkte jag till skolan efter lunch, träffade ida i slussen och så åkte vi till skolan tillsammans. väl i skolan blev det massa prat om affärer, haha.. alltså vi har en deal han som jobbar i cafet och jag. köpte något att äta och där satt ida och jag i en timme kanske? sen åkte jag till iuliana och räknade matte, det gick jätte bra! kom hem vid halv sju, blev räkna matte här hemma också. och nu har jag suttit ett tag vid datorn. imorgon ska jag även se 2012 med ida! wohoo säger jag bara! så imorgon blir det först att träffa natalia tror jag sen blir det bio med ida, hihi. men hur som helst, jag vill verkligen se den här filmen. det sägs att det ska vara årets action film, så varför inte ge den en chans? haha, det blir nog roligt iallafall, bra sällskap har man ju:)
aja, ska lägga mig snart, imorgon är det skola!
hoppas ni har haft en bra torsag!
pussis!
lekte lite med kamera nyss, haha


Kommentarer
Postat av: Angie

jag ska hem den 20:e till den 21:a ...loggar in kl. 12 på måndag i skolan. <3

2009-11-13 @ 18:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0