tisdag kväll!

sitter här och pluggar har fått en del gjort, chattade även en del med min kusin ruxy och med ivan. natalia också såklart! men det behöver man inte skriva, det är typ en självklarhet.. haha! mobbat. aja, känner mig stolt över mig själv, var i skolan hela dagen och fick rätt så mycket gjort. bra där säger jag bara! hur som helst, ska forsätta med mina rester så jag får dom gjort! är hur som helst lite irriterad men det ska vi verkligen inte ta upp här... säger bara när man tror någon är din vän så vänder den ryggen mot dig och då får du veta en massa saker om personen som du inte visste. ååh, säger bara ge det några månader så kommer den personen se vem som kan fucka ur bäst.. vem tror ni det är? jo, rätt.. jag, ni som känner mig bra vet ju hur det blir när jag blir arg, det blir katastrof. men ja, natalia är på min sida så det är bra HAHA.. hon har redan börjat se bilder framför sig hur det skulle se ut om jag fucka ur, hahaha. aja ska forstätta med det viktiga.. PLUGGA!
men ja, är endå glad prata med i idaaaaaaag! :D <3
och glöm inte desperate idag!
pusssis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0