söndag, vilodag

söndag, ljuvliga söndag.
igår var det mysigt. hon blev 18, fan jag vill också alltså.. haha, sverige är verkligen helt dött för dom som är under 18, alltså man kan inte göra något. dööötttt. aja, igår klockan ett åkte vi och hämta natalia och hon sov hos oss. det blev borat och sex and the city, varje lördag alltså! HAHA, sex and the city är så bra! till och med natalia har lärt sig alla repliker. somnade rätt så fort, men inte natalia. hon såg filmen tre gånger(!) sen somnade hon. vaknade vid halv tolv och satte på tven. natalia blev hämtad och så åkte hon. satt med mamma och pappa och prata om musik haha, sen somnade jag. ska snart till natalia, får skjuts sen tror jag att pappa kommer och hämtar mig efter att han har hämtat mamma från jobbet. tralala, juste tjugofyra dagar kvar sen kommer minfaster! HAHA, hon vetinte om att vi vet att honkommer, lite roligt... men ja :D
aja, ska fixa det sista sen åker jag mot bredäng!
pussis!
bild ett; dani och jag på södermalm, nära lägenheten
bild två; cousin issi och jag<3
bild tre; me and nat, nat hade vaknat 10min innan jag tog bilden, HAHA<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0