redan onsdag

åh, onsdagar. borde inte ha någon skola alls egentligen, har bara en lektion som börjar tjugo i tre och slutar fyra. sitter här och chattar med min faster och bebe. varje gång jag tänker på han så tänker jag på hans bil, som han brukade skjutsa hem oss i, hahaha. rolig kille. ska snart fixa det sista och åka till skolan. idag ska jag plugga svenska eftersom jag har svenska prov på fredag, hoppas fan det går bra. ikväll är det greys också, jag älskar den där jävla serien. juste igår var vi hos morbror, det var trevligt. blev plockmat och citronpaj... så gott! vi prata en del, pratade om rumänien och chile. min kusin ioana åker till chile den 15 december, fan vad jag saknar det där landet, mina kusiner, mina släktingar. snart är det ju ett år sen vi åkte dit. herregud. jag försöker få hit mina kusiner, skulle vara så roligt om dom kom hit. åååh, vad jag älskar dom och saknar dom!
aja, ska lyssna sönder mig på change nu och drömma mig bort, HAHA.
ha en trevlig onsdag gott folk!
pussis!

jag och guddotter i lördags. lovelovelove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0