plugg

idag är det fjärde dagen i veckan, där med torsdag!
haha, jag är så töntig. orkar inte. haha, jaja. ska snart iväg till skolan då vi har case och på eftermiddagen ska vi ha livräddning. det blir nog roligt. men det betyder att jag kommer hem sent. har det klockan tre till fyra. tills jag blir klar hinner klockan bli fem eller något. sen är det bara att åka hem där man ska plugga hela kvällen. eftersom det är torsdag finns det inget bra på tv och då ska jag verkligen satsa på att plugga. imorgon har vi prov om antika grekland i svenska. sen måste jag plugga matte för det behövs. skjuuuuut mig alltså!
nu ska jag snart iväg och jag sitter och lyssnar på knark låt. TALIA-IA-IA-IA-IA. ady är den skyldiga, fyfan. hahaha nej älskar låteeeeeeeeen, går inte att sluta lyssna på! nej nu ska jag iväg!
pussis!

natalia&jag i lördags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0