lång inlägg haha

välkommen november!
fyfan vad tiden går fort. det var en månad sen vi åkte till rumänien, EN MÅNAD. det känns inte alls som det, sjukt. om en månad är det ju förfan december och där med december lov. och jul, herregud säger jag bara. om tiden forstätter gå såhär har jag helt plöstligt gått ut tvåan också! nej, imorgon börjar skolan och jag ska kriga för mina betyg. jag ska verkligen göra mitt bästa!
hur som helst, igår var vi på kyrogården. det var jätte fint. vi samlades vid titis grav och prata, vi hade med oss lite fika och vi skratta en del också. det var jätte mysigt med alla ljus och mörker. natalia och jag höll på och larva oss för de mesta, vi sjöng en massa också... jag tror titi gillade våra sånger, haha. vi åkte vidare till kristian och dom. det blev mycket mat, prat och sådär. vi dansade i kristians rum medans han var jätte trött och nästan låg och sov. vi tittade på en skräckfilm också. vid tolv åkte vi hem, natalia följde med oss och sov hos oss. när vi kom hem började vi chatta med ady, daniel, natalia och jag vi visade oss i web och skratta skit mycket. daniel och natalia slogs och ady skratta åt dom. sen kom jag och natalia på att vi kunde ringa honom så det gjorde vi, vi ringde honom från yahoo och micken är skit bra, man hör sjukt bra... så vi satt där och prata i tre timmar. fyfan vad jag skratta. natalia ramlade på golvet hundratusen gånger? vi la på klockan 05(i rumänien 06) stackars lilla ady, hahaha. nej men natalia och jag la oss och tittade på sex and the city.
vi vaknade av att mamma tyckte det var dax att gå upp så det gjorde vi. jag loggade in på yahoo och vem var inne? jo ady! så vi ringde upp honom igen och så prata vi hela eftermiddagen, eller ja nästan. natalia gick för ca en timme sen och det var då vi la på, så vi prata i en-två timmar med honom igen. han är verkligen skit rolig och han får en att skratta hela tiden, hahaha.
natalia gick och nu sitter jag här och ska titta på desprete och sen är det greys! som jag missade då jag sov hos natalia och vi hyrde män som hatar kvinnor, fyfan vilken bra men hemsk film. hur som helst, ska sluta skriva nu... det blev lite långt ser jag. hahaha, aja HEJ NOVEMBER! (snart är det ju sommar, maahhaha... not)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0